HAKKIMIZDA
Sorumluluklarımız
Neden Tekneveyat?
Basında Biz

Tekneveyat olarak 2015 yılından bu yana faaliyet gösteren başarılı bir tekne ve yat platformuyuz. Kısa sürede hem internet yazılımında hem de saha satış konusunda, deneyimli kadromuzu arkamıza alarak hizmet çeşitliliğimizi ve bünyemizdeki üye tekne/yat sayısını artırmayı başardık.

2019 yılında Hiff İnternet Yatırımları A.Ş. firması bünyesine geçip kurumsal anlamda da güç kazandık.

Sizlere en güvenilir ve en kaliteli şekilde hizmet verebilmek adına TURSAB’a bağlı A grubu seyahat acentası olmakla kalmadık; Ulaştırma Bakanlığı Gemi Acentesi yetki belgemizi de aldık.

Halihazırda klişelerden sıkılmış, deniz sevdalısı misafirlerimize mavi yolculuk, saatlik - günlük - haftalık tekne, motor yat, katamaran ve yelkenli kiralama hizmetleri sağlarken bir yandan da balık avı turları, günlük gezi ve yüzme turları, teknede bekarlığa veda, evlilik teklifi, doğum günleri, şirket toplantı ve yemekleri gibi çok özel aktiviteleri organize ediyoruz.

Denizlerimizi kullanırken koruyabiliriz de…

Soluduğumuz oksijenin hemen hemen yarısını üreten, yaşam kaynağımız denizlerimizin, havamızı etkileyip, sıcaklığı düzenlemesiyle iklim sistemi açısından da önemi çok büyük.

Dünyamızın neredeyse dörtte biri sularla çevrili, ülkemizin üç tarafı denizlerle kaplı ve biz Tekneveyat olarak “Sürdürülebilir Denizciliği” esas değerlerimizin başında tutuyoruz.

Denizlerimizi korumak tüm canlı yaşamını desteklemek adına belirlediğimiz ilkelerimizden başlıcalarını şu şekilde listeleyebiliriz:

• Balık Avı Turları organizasyonlarında yasakların olduğu tarihlere, bölgelere ve limitlere uyarak müşterilerimize ve çalıştığımız tekne sahibi üyelerimize hatırlatmalarda bulunuyoruz.
  • Tekne atıkları ve teknelerin sintine boşaltmasında kurallara uyulması gerektiğinin altını çiziyor, uygun bir şekilde gerçekleştirilmesini destekliyoruz.
  • Mavi tur yemek menüleri ve kumanya alışverişlerinde limitlere uygun alışveriş yapılmasını destekliyor ve misafirlerimizi yönlendiriyoruz.
  • Dalışlarda su altı canlılarına saygı gösterilmesi konusunda uyarılarda bulunuyoruz.
  • Deniz kaplumbağalarının zarar görmemeleri için ve üreme sahaları olan sahillerde denize girme ve sahil kullanımı konusunda misafirlerimize ve iş ortaklarımıza uyarılarda bulunuyoruz.
  • Teknelerde kullanılan plastik araç gereçlerin yerine karton, cam veya metalden araç gereçlerin kullanımına özen gösteriyoruz ve tekne sahiplerini bu yönde teşvik ediyoruz.
  • Geri dönüşümü mümkün olan bütün malzemeleri ayrıştırarak geri dönüşüm kutularına ulaştırılması konusunda tekne sahiplerimizi uyarıyoruz.
  • Bu ilkelerimize önem vermeyen ve gerekli özeni göstermeyen tekne sahipleriyle çalışmıyoruz.

Üç tarafı denizlerle çevrili bu cennet ülkemizde, denizlerimizin nimetlerinden ne yazık ki tam anlamıyla yararlanamadığımızın farkındayız. Ancak bizler Tekneveyat ekibi olarak deniz sevdalısı bir topluluğu her türden deniz keyfi ile buluşturmayı kendimize misyon edindik.

Bugüne kadar binlerce misafiri teknelerimizde ağırladık; ulusal ve uluslararası çapta gerek kurumsal gerek münferit tekne organizasyonları düzenledik.

Yerli ya da yabancı pazarlarda hem seyahat acenteleri ile hem de birebir misafirlerimizle mavi tur ve tekne kiralama konularında başarılı işbirlikleri gerçekleştirdik.

Bu bilgi birikimini, gücümüzü ve tecrübemizi son teknoloji imkanları ile bir araya getirdik. En nihayetinde; ülkemizde ve yurt dışında farklı özelliklere sahip yüzlerce tekne ve yat ile hizmet vermeye, büyümeye ve kalite standartlarımızı yükseltmeye devam ediyoruz.