İlan No : TY-1131228

Kefalos Teknesiyle Didim'de Balık Avı Turu

Aydın - Didim - D-Marin

Kefalos Teknesi, Didim Marina'da amatör balık avılarını bekliyor.

SIKÇA SORULAN SORULAR

KEFALOS 1;

Canlı Yem ve Jigging avımız sabah saat 6:00da başlıyor. İlk olarak kalamar avlağına gidip saat 7:00 a kadar kalamar avlıyoruz. Kalamar yakalayabilmek için 3lü kalamar zokası 40 ar santim ara ile 20 cmlik kösteğe bağlanmalı. kurşun min 75 gr olmalıdır. (1. Resim)
07:00 da meramıza gitmek için yola çıkıp yaklaşık 30-45 dk sonra avlak yerimizde oluyoruz. Bu meralarımız 40-85 metre aralığındadır. Canlı yemi takabilmemiz için 2. Resimde görüldüğü gibi takım bağlamamız, 3. ve 4. Resimde görüldüğü gibi 350 gr ağırlık bağlamamız gereklidir. Bedenleri 60-70 lik flourocarbon misina ile bağlamanız, iğne-kalamar zokası mümkün olduğunca kaliteli ve güvendiğiniz markalar olmalıdır. Kullanacağınız Makina ve Kamış min 3-4 kiloluk balıkları rahatlıkla çekebilecek kapasitede olmalıdır.

Saat 13:00 - 14:00 gibi turumuzu sonlandırıyoruz.
Bu turda teknemize max 6 kişi alıyoruz. Ücret 2 adet Canlı Sübye dahil 200 TL dir. İstenildiği taktirde ücret dahilinde ekstra canlı sübye-karides alabilirsiniz. (Canlı yemler 5 ila 10 TL arasında değişiyor)

KEFALOS 2
Didim D Marinden sabah saat 06:00 da hareket edip 18:00 da geri dönmüş oluyoruz. Avlak yerlerimiz 30 ile 85 metre aralığında olup minimum 150 mt misina bulundurulması gerekmektedir. İğne olarak 3 lü hırsızlı takım 1, 2 ve 3 numara uzun pala çapraz iğneler ve min 200 gr kurşun kullanmaktayız. (İğne tavsiyesi Sasame F-705 1 ve 2 no). mümkün olduğunca kaliteli iğneler kullanmanız ve iğneleri sağlam bir şekilde bağlamanız yararınıza olacaktır.

Teknemiz 23 kapasiteli olup turlarımızda maximum 16 kişi almaktayız. Turlarımıza kişisel ve/veya grup olarak katılım yapabilirsiniz. Kişisel katılımlarınızda ücretimiz 75 TL, Grup olarak tekne ücretimiz 1200 TL Max 16 kişidir. Herhangi bir yerden servisimiz yoktur.

Not :Bu sorular haricindeki sorularınızı LÜTFEN WhatsApp, SMS veya Facebook mesajı olarak değil telefon ederek sorun.

Herkese hayırlı avlar diliyorum. Rastgele !

Özellikler

• WC
  • Mutfak
  • Buzdolabı
  • Öğle Yemeği
  • Balık Yemi
Toplam Ziyaretçi Sayısı : 1352

Teklif Formu

* ile işaretli alanlar zorunludur.